Цюрупинск
C
» » У Херсоні повісили «Путіна», спалили матрьошку та звернулись до Президента України

У Херсоні повісили «Путіна», спалили матрьошку та звернулись до Президента України

Шибеницю з повішеним на нею «Путіним» встановили у Херсоні на площі Свободи під час мітингу з нагоди Дня кримського спротиву російській окупації.

Ініціаторами «повішення Путіна» були активісти херсонського Національного корпусу. Вони ж під час мітингу спалили на площі символічну матрьошку, пофарбовану у кольори прапору Росії.

У мітингу також взяли участь переселенці-кримчани, представники кримськотатарської спільноти, активісти громадських організацій, мешканці міста. У промовах учасники казали, що зараз – вже сьома річниця окупації півострову, і казали про необхідність єднання проукраїнськи налаштованих кримчан заради звільнення малої батьківщини.

Перед початком мітингу його учасники вшанували пам’ять Павла Гавриша – херсонського громадського діяча, який нещодавно пішов з життя і який завжди підтримував рух за звільнення Криму і допомагав кримчанам.

Поряд з цим, 26 лютого 2021 року, у  День спротиву окупації Російською Федерацією Автономної Республіки Крим та міста Севастополя Херсонській міський голова  Ігор Колихаєв та депутати міськради офіційно звернулися до Президента України, голови Верховної Ради України та  прем’єр – міністра  України.

У офіційному зверненні висловлена позиція депутатського корпусу щодо питань деокупації тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя та реалізації заходів щодо повного відновлення територіальної цілісності України, її суверенітету.

У документі запропоновано бачення  щодо активізації діяльності всіх уповноважених органів державної влади напередодні організації міжнародного процесу з питань деокупації тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя у форматі «Кримської платформи»:

– неприпустимості врегулювання міжнародного збройного конфлікту в окремих районах Донецької та Луганської областей за рахунок будь-яких політичних поступок у питанні повного відновлення суверенітету України над тимчасово окупованою територією;

– недопущенні відновлення постачання водних ресурсів на тимчасово окуповану територію Кримського півострова до моменту повної деокупації;

– потребі вжиття реальних та дієвих заходів щодо підвищення рівня обороноздатності Півдня України, зокрема Херсонської області, з урахуванням всіх можливих сценаріїв потенційного розгортання чергової хвилі збройної агресії Російської Федерації проти України, в тому числі у форматі «повзучої окупації» на суходолі та морі, а також потребі оптимізації системи стримування держави-агресора та імплементації асиметричної моделі протидії з урахуванням сучасних «гібридних загроз» національній і міжнародній безпеці;

– необхідності прийняття та комплексної реалізації публічної Державної стратегії деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території України в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі;

– прийнятті засад перехідного правосуддя або Закону України «Про колабораціонізм» з метою забезпечення недопущення безкарності осіб, причетних до воєнних злочинів та злочинів проти людяності, вчинених в умовах збройної агресії Російської Федерації проти України, а також з метою запобігання безкарності  осіб, які сприяли затвердженню окупаційного режиму Російської Федерації на тимчасово окупованих територіях протягом періоду їхньої тимчасової окупації;

– комплексній та системній державній підтримці збереження та розвитку культурної, мовної і релігійної самобутності корінних народів України, зокрема кримськотатарського народу;

– здійсненні заходів щодо визволення громадян України, які незаконно позбавлені волі, засуджені за політичними, національними, расовими, релігійними мотивами на тимчасово окупованій території;

– необхідності збереження та посилення міжнародної антипутінської коаліції демократичних держав, посиленні політико-дипломатичного та санкційного тиску на державу-агресора до повного відновлення територіальної цілісності України;

–  потребі вдосконалення механізмів і національного законодавства щодо застосування, реалізації та моніторингу економічних та інших спеціальних обмежувальних заходів (санкцій) та їхнього наближення до міжнародних стандартів, а також необхідності синхронізації національних і міжнародних санкцій стосовно фізичних та юридичних осіб, причетних до тимчасової окупації та інших.

скачать dle 10.6фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Код: Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: