Цюрупинск
C
» » Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

В распоряжении редакции «Цюрупинск Сегодня» имеется полный отчет временной контрольной комиссии Олешковского городского совета "По контролю за деятельностью Исполнительного комитета Олешковской городского совета".
Вашему читателей отчет в тестовом и фото формате: 
  
ЗВІТ
тимчасової контрольної комісії ради "По контролю за діяльністю  Виконавчого комітету Олешківської міської ради”
На виконання завдання визначеного рішенням № 261 Олешківської міської ради від 15.11.2016 року "Про створення тимчасової контролької комісії”, вимог ст. 33, 34 Регламенту Олешківської міської ради VIІ скликання тимчасова контрольна комісія ради "По контролю за діяльністю  Виконавчого комітету Олешківської міської ради” надає звіт про свою роботу.

І

Комісія здійснила перевірку виконаних робіт та здійснених видатків на виконання Програми соціально-економічного розвитку Цюрупинської територіальної громади на 2016 рік в частині виконання робіт з модернизації, реконструкції, удосконалення та будівництва мереж вуличного освітлення в місті Олешки.
Комісія, вивчивши надані Виконавчим комітетом Олешківської міської ради документи, з приводу реконструкції мереж освітлення в місті Олешки, виявила значні порушення, а саме:
Уникнення конкурсних засад, які сприяють прозорості використання бюджетних коштів та їх оптимальну реалізацію за співвідношенням ціна – якість.
Згідно даних Є-Data — офіційного державного інформаційного порталу у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація про використання публічних коштів та реалізується ідея «Прозорого бюджету» протягом 2016 року Виконкомом Олешківської міської ради (37929985) загалом було оформлено та підписано 55 платіжних доручень на загальну суму 4 794 372 гривень 79  копійок на користь отримувача та виконавця робіт ПП «Єсенія-А» (39214454) реєстр платіжних доручень додається.
Відповідно до отриманих на опрацювання Договорів  на роботи по реконструкції мереж вуличного освітлення в м. Цюрупинськ укладених протягом 2016 року між  Виконкомом Олешківської міської ради (37929985)  та ПП «Єсенія-А» (39214454), було проведено оплату по 28-ми платіжним дорученням на загальну суму 2  236 733 гривні.
     Закон України "Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та обов’язково застосовується: — до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн., а робіт на — 1 500 000 грн.
    Відповідно до наказу «Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі» від 28.12.2015 р. № 1782 з 05.01.2016 р. предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником (Виконкомом Олешківської міської ради)  на основі ДК 016:2010 за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також конкретної назви товару чи послуги, що в даному випадку відповідає коду закупівлі 45316100-6 - Монтаж обладнання зовнішнього освітлення:

45000000-7  Будівельні роботи  
45316000-5  Монтаж систем освітлення і сигналізації 
45316100-6 Монтаж обладнання зовнішнього освітлення

 
Водночас, виходячи зі змісту ч. 7 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі”, замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
    З огляду на викладене, в діях посадових осіб Виконавчого комітету Олешківської міської ради вбачається  штучний умисний розподіл предмета закупівлі (робіт по монтажу систем зовнішнього освітлення) з метою не проведення публічних прозорих закупівель.

2.) Фахова не відповідність виконуючого проектну документацію щодо реконструкції вуличного освітлення в місті Олешки.
Відсутність кваліфікаційного сертифікату у особи яка здійснювала розробку проектів, щодо реконструкції мереж вуличного освітлення в місті Олешки (Цюрупинську). Проектант Маляренко Андрій Миколайович має право виконувати проектні роботи тільки пов’язані із інженерно-будівельним проектуванням у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Про що свідчить наявність тільки одного сертифікату - серія АР №005776 від 26.12.2012 року.

3.) Проекти виконані з грубим порушенням ДБН В.2.5.-28-2006, який діяв на момент проектування і виконання робіт та чинний на теперішній час.
         Існуючими ДБН В.2.5.-28-2006 встановлені технічні вимоги щодо характеристик проектованого вуличного освітлення. Однак проекти розроблені без врахування існуючих ДБН. Що є грубим порушенням вимог чинного законодавства України. Вказаний ДБН жорстко регламентую використання тих чи інших світло випромінюючих виробів для конкретних категорій (зон) освітлення.
 
4.) Відсутність технічної документації та гарантійні зобов’язання на встановлені вуличні ліхтарі та прожектори.
      Відсутні будь-які документи підтверджуючі технічні характеристики встановленого устаткування (вуличні ліхтарі, прожектори). В зв’язку з цим, неможливо встановити походження та виробника встановлених виробів. Відсутні сертифікати відповідності ТУ на ці вироби. Крім того, відсутність технічних документів, сертифікатів відповідності, на ці вироби, робить неможливим встановлення відповідності цих ліхтарів і світильникам нормам ДБН, на які йде посилання вище.
Комісія звертає увагу на той факт, що відсутність цих документів підтверджує, що придбані та встановлені вуличні ліхтарі та прожектори є такими, які не можливо використовувати для облаштування вуличного освітлення міста, згідно чинного законодавства України. Крім того, у договірних відносинах відсутні гарантійні зобов’язання на придбане освітлювальне устаткування.

5.) Встановлено, що частина робіт, та частина виробів, які вказані в кошторисі, фактично виконані не були, хоча кошти за вироби і роботи були отримані виконавцем.
А саме, придбання та встановлення залізо-бетонної опори на кінцевій зупинці «Аметист» в м. Олешки не проводилось, оскільки залізобетонна опора СВ 10,5-2, яка начебто була придбана за 4 300, 00 гривень, знаходилась задовго до проведення робіт. Відповідно дана конструкція не була придбана і не були проведені роботи по її встановленню. Але згідно отриманої проектно кошторисної документації існуюча та встановлена багато років тому залізобетонна опора оформлена як придбана та встановлена.
На цій же опорі була встановлено «антивандальна» конструкція, а саме «антивандальна юбка» вартістю5 100, 00 гривень, що не відповідає дійсній вартості цього виробу з урахуванням незначної кількості матеріалів та незначних витрат з її виробництва.

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

6.) Істотно завищена ціна на світильник на зупинці «Аметист»
При візуальному огляді, залізо-бетонної опори на кінцевій зупинці «Аметист» в м. Олешки, було виявлено, що на ній встановлено прожектор LED сонячна батарея + акку 20 w д/движ. СОВ ІР 1600 LM LEMANSO/LMP9-20,роздрібна вартість якого становить 1 796,70гривень.(Джерело:http://khersonskaya-obl.prom.ua/p250391944-prozhektor-led-colnechnaya.html) при наявності сертифіката відповідності ТУ ДБН та гарантійні забов`язання 3-5 років. Натомість у кошторисі, вказано, що вартість встановленого на цій опорі виробу становить 6 254,47 гривень.Відсутні сертифікати відповідності ТУ ДБН та будь-які гарантійні зобов`язання.

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

7.) Істотне завищення ціни на світильник 60-W
Встановлено, що вартість світильників ТЕСЛА ЕСО-60 W (такої назви у існуючих виробників не існує, це вигадана назва), які встановлені у м. Олешки, згідно проектно- кошторісної документації, складає 6 104,47 гривень за одиницю, відсутні сертифікати відповідності ТУ ДБН та будь-які гарантійні забов`язання. Насправді даний світильник має назву «Тільда». В роздрібній торгівлі вартість цього вуличного світильника складає 2 505, 00 гривень.(Джерело:http://v-sezone.zakupka.com/p/111568198-prozhektor-svetodiodnyy-led-55w-ulichnyy-na-stolb-ip67-4000k-6100lm/#) при наявності сертифіката відповідності ТУ ДБН та гарантійні зобов`язання 2-5 років.

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

8.) Істотне завищення ціни на світильник 50-W
Встановлено, що вартість світильників потужністю 50-W, які встановлені у м. Олешки, згідно проектно-кошторісної документації, складає 5 286,47 гривень. Відсутні сертифікати відповідності ТУ ДБН та будь-які гарантійні забов`язання. Даний світильник типу "No Name" (Без імені) виробляється в Китаї, в м. Олешки на вулицях встановлена сама дешева версія для освітлення майданчиків.
В роздрібній торгівлі вартість такого вуличного світильника 50 W складає 1 204,00 гривень(джерело:http://khersonskaya-obl.prom.ua/p404371621-svetodiodnyj-konsolnyj-svetilnik.html) при наявності сертифіката відповідності ТУ ДБН та гарантійні зобов`язання 2-5 років

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

9.) Істотне завищення ціни на світильник 100-W
Встановлено, що вартість прожектора світлодіодного з лампою LED-100 W, які встановлені у м. Олешки складає 10 350,47 гривень. Відсутні сертифікати відповідності ТУ ДБН та будь-які гарантійні забов`язання. В роздрібній торгівлі вартість аналогічного прожектора 100 W складає максимум 1 823,40 гривень (Источник:  http://khersonskaya-obl.prom.ua/p478666369-svetodiodnyj-ulichnyj-konsolnyj.html?utm_campaign) при наявності сертифіката відповідності ТУ ДБН та гарантійні забов`язання 2-5 років.
 
Надані приклади цін на світильники в роздріб. При оптовій закупівлі практично усы постачальники готові надати знижку від 10 до 15 відсотків. 

10.) Порушені стандарти бухгалтерського обліку.
Договори з підрядною організацією укладає міський голова, однак узгодження проектної документації здійснює КП «Цюрупинськ-сервіс» (саме таку назву мало підприємство на час укладення договорів), це підприємство також замовляє технічні умови на здійснення робіт в ПрАТ «Обленерго», хоча ніяких договорів з підрядником вони не укладали.
На балансі  Олешківського виконавчого комітету мережі вуличного освітлення не перебувають. При цьому, міський голова ігнорує відсутність на балансі цього майна у виконавчого комітету і укладає договори напряму з підрядником, перебираючи на себе функції керівника КП «Цюрупинськ-сервіс» та здійснюючи їх фінансування, що суперечить чинному законодавству України (стандарти бухгалтерського обліку).
Крім того, комісія встановила, що Виконавчий комітет Олешківської міської ради надав не всю проектно кошторисну документацію в рамках виконаних робіт з реконструкції мереж освітлення в місті Олешки. А саме: договори №№ 4-Ц від 1 липня 2016 р.; 5-Ц від 4 липня 2016 р.; 6-Ц від 7 липня 2016 р.; 10-Ц від 23 серпня 2016 р.; 11-Ц від 23 серпня 2016 р.; 12-Ц від 23 серпня 2016 р.; 13-Ц від 23 серпня 2016р.; 14-Ц від 23 серпня 2016 р.; 15-Ц від 23 серпня 2016 р., а також проектно-кошторисну документацію по цим договорам.
 
Аналізуючи надані документи, комісія приходить до висновку, що міським головою було допущено перевищення владних повноважень та вбачається завдання міському бюджету збитків близько 1 000 000 грн.
 
ІІ

Комісія здійснила перевірку здійснених видатків на виконання Програми соціально-економічного розвитку Цюрупинської територіальної громади на 2016 рік "Природоохоронні та екологічні заходи на 2016 рік”.
Перевірку виконаних робіт комісія не змогла зробити, оскільки проекти очищення русла (дна) річок Конка та Чайка не замовлялись і не розроблялись Виконавчим комітетом Олешківської міської ради у порядку встановленому законом.
 
    Вивчивши документи з приводу очищення річок міста Цюрупинськ в містах масового відпочинку громадян, комісія дійшла наступних висновків:
Згідно ст. 86 Водного кодексу України, на землях водного фонду можуть проводитися роботи, пов'язані з розчисткою русел річок, каналів і дна водойм Місця і порядок проведення зазначених робіт визначаються відповідно до проектів, що погоджуються відповідними органами.
Таким чином, очищення річки, а також її ділянок, повинно починатися з проекту, який узгоджується з відповідними органами.
Так, між Виконавчим комітетом Цюрупинської (Олешківської) міської ради, в особі міського голови Воронова Д.М. (Замовник) та ФОП Гордашевський Ян Вікторович (Виконавець) укладено наступні договори про надання послуг з очищення річки Чайка, на підставі яких ніби-то проведено роботи з розроблення ґрунту під водою гідромоніторно-ежекторними і землесосними снарядами (на відсмоктування) продуктивністю 90м3/год:
1. Договір №344 вiд 01.07.2016р.  про надання послуг (надання послуги з очищення річок міста Цюрупинська в місцях масового відпочинку громадян - місце масового відпочинку громадян в районі «Хуторище» біля магазину «Катюша» (п. 1.1. Договору №344). Згідно п. 3.1. Договору № 344, загальна вартість замовлених послуг за вказаним Договором становить 39 018,00 грн. (без ПДВ). В подальшому сторонами Договору № 344 від 01.07.2016 року було укладено акт наданих послуг №19 від 05.07.2016р. на суму 39 018,00 грн.
08.07.2016 року, виконавчим комітетом Цюрупинської міської ради проведено оплату послуг за договором № 344 від 01.07.2016 року в сумі 39 018,00 грн. Згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Edata (http://edata.gov.ua), номер ТРАНСАКЦІЇ: 25960185.
 
2.Договір №351 вiд 04.07.2016 р. про надання послуг (надання послуги з очищення річок міста Цюрупинська в місцях масового відпочинку громадян - місце масового відпочинку громадян по вул .Самарця. (п. 1.1. Договору). Згідно п. 3.1. Договору № 351, загальна вартість замовлених послуг за вказаним Договором становить 29 007,00 грн. 06.07.2016р сторонами підписано акт про надання послуг № 20 на суму 29 007,00 грн.
08.07.2016 року, виконавчим комітетом Цюрупинської міської ради проведено оплату послуг за договором 351 від 04.07.16 року в сумі 29 007,00 грн. Згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Edata (http://edata.gov.ua), номер ТРАНСАКЦІЇ: 25959427.
 
3. Договір № 356 від 06.07.2016 року, щодо надання послуги з очищення річок міста Цюрупинська в місцях масового вiдпочинку громадян – в районi (Житлоселище). Загальна вартість замовлених послуг за вказаним Договоромстановить 29 007 грн. Сторонами підписано акт про надання послуг № 17 вiд 07.07.2016 р.
12.07.2016 року виконавчим комітетом Цюрупинської міської ради проведено оплату послуг за договором №356 в сумі 29 007,00 грн. Згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Edata (http://edata.gov.ua), номер ТРАНСАКЦІЇ: 26140669.
 
Отже, на послуги з очищення річки Чайка, в цілому,  з місцевого бюджету м. Олешки витрачено коштів на суму 97 032,00 гривен.
Згідно ст. 3 Водного кодексу України до водного фонду України належать усі води (водні об'єкти), а саме природні водойми (озера), водотоки (річки, струмки), штучні водойми (водосховища, ставки) і канали, інші водні об'єкти.
 
Згідно вимог ст. 4 Водного кодексу України до земель водного фонду належать землі, зайняті:
морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об'єктами, болотами, а також островами, не зайнятими лісами;
прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами;
гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них;
береговими смугами водних шляхів.
 
Згідно ст. 86 Водного кодексу України, на землях водного фонду можуть проводитися роботи, пов'язані з будівництвом гідротехнічних, лінійних та гідрометричних споруд, поглибленням дна для судноплавства, видобуванням корисних копалин (крім піску, гальки і гравію в руслах малих та гірських річок), розчисткою русел річок, каналів і дна водойм, прокладанням кабелів, трубопроводів, інших комунікацій, а також бурові та геологорозвідувальні роботи.
Місця і порядок проведення зазначених робіт визначаються відповідно до проектів, що погоджуються з обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства (крім робіт на землях, зайнятих морями), та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

 

Таким чином, очищення річок, а також їх ділянок, повинно починатися з проекту, який узгоджується відповідними органами.
    Згідно актів виконаних робіт здійснювалося очищення річок міста Цюрупинськ в місцях масового відпочинку громадян, хоча визначення терміну «очищення річок міста Цюрупинськ в містах масового відпочинку громадян» не відомий, є визначений термін - місця масового відпочинку громадян на воді.
     Однак самі роботи, які ніби-то були виконані називаються розроблення ґрунту під водою гідромоторно-ежекторними і землесосними снарядами на відсмоктування ґрунтів.
     Враховуючи, роботи з відсмоктування ґрунтів, є розчисткою дна водойми, то відповідно до ст. 86 Водного кодексу України, в обов’язковому порядку  ці роботи повинні бути погоджені з  Херсонською обласною державною адміністрацією, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, при цьому подається цим органам відповідний проект.
     Згідно наданих відповідей з Херсонської обласної державної адміністрації №340/0-17/11/313 від 31.01.2017 року  та Державної служби геології та надр України №1753/13/10-17 від 26.01.2017 року, жодних проектів від Виконавчого комітету Олешківської міської ради на узгодження не надходило.
Відповідно до інформації отриманої з державного земельного кадастру України, річка Конка та річка Чайка не входять в адміністративні межі міста Олешки.
Посилання виконавчого комітету Олешківської міської ради, на те що, ці річки знаходяться на території міста відповідно до генерального плану 1986 року, є необґрунтованими, оскільки суперечить вимогам прийнятому у 1995 році Водному Кодексу України, а саме ст. 10 цього кодексу визначає компетенцію міських рад у галузі регулювання водних відносин і не передбачає самовільного здійснення яких-небудь робіт без погодження з органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства та розробки відповідних проектів.
       Таким чином, не можливо стверджувати що такі роботи взагалі були проведені. Але, кошти у розмірі близько 97 032,00 грн. були переведені ПП Гордашевському Я.В. В разі якщо деякі роботи мали місце, то вбачається порушення екологічного законодавства та завдання шкоди екологічній системі, що тягне за собою відповідальність посадових осіб.
 
ІІІ

Комісія здійснила перевірку підстав здійснення видатків на користь ТОВ "КК "КОМУНХОЗ” за цільовим призначенням - "Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувались або погоджувались”.
 
Відповідно до вимог ст. 15 Закону України "Про ціни та ціноутворення”,  Кабінет Міністрів України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які встановили державні регульовані ціни на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, зобов’язані відшкодувати суб’єктам господарювання різницю між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів.
Установлення Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування державних регульованих цін на товари в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, без визначення джерел для відшкодування різниці між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів не допускається і може бути оскаржено в судовому порядку.

 
2. Згідно листа-відповіді № 399/2-14 від 10.03.2016 р. Виконавчого комітету Олешківської міської ради на депутатське звернення Золотаревського К.О. щодо звернення суб’єктів господарювання (починаючи з 2010 року) з приводу встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Олешки (м. Цюрупинськ), ТОВ "КК "Комунхоз” (ТОВ "Комунхоз”) зверталось до Виконавчого комітету Олешківської міської ради з приводу встановлення тарифів на комунальні послуги листами № 125 від 16.02.2016 року та № 127 від 17.02.2016 року.
 
3. Комісія, дослідивши інформацію надану у листі-відповіді № 1930/2-14 від 10.08.2016 р. Виконавчого комітету Олешківської міської ради на депутатський запит Золотаревського К.О., вбачає, що розрахунки відшкодування різниці між затвердженим базовим тарифом (рішення Виконавчого комітету Цюрупинської міської ради № 150 від 17.07.2012 року) та "фактичними витратами” надавались у 2012-2016 роках директором ТОВ "Комунхоз” Рафаїловою О.Є. і подавались виконавчим комітетом ради у проектах рішень сесії без проходження процедури визначеної ст. 15 Закону України "Про ціни та ціноутворення” (рішення Виконавчого комітету Цюрупинської міської ради з даного приводу не приймалось).
 
4. ТОВ "Комунхоз” (ТОВ "КК "Комунхоз”) з 2012 року по серпень 2016 року надавало послуги з утримання будинків та прибудинкових територій в м. Цюрупинськ за тарифом встановленим рішенням Виконавчого комітету Цюрупинської міської ради № 150 від 17.07.2012 року "Про встановлення базового тарифу на житлово-комунальні послуги”.
ТОВ "Комунхоз” із 2012 року не зверталось до Виконавчого комітету Цюрупинської міської ради з приводу перегляду тарифу за надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій в м. Цюрупинськ та затвердження оновленого економічно обгрунтованого тарифу у порядку становленому Порядком   формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869.
Тому комісія не може визначити фактичну різницю між базовим і економічно обгрунтованим тарифом з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку), яка б мала бути відшкодовуватись у порядку встановленому законом.
 
5. Комісія, ознайомившись із рішенням Виконавчого комітету Олешківської міської ради з 2012 року, не знайшла рішень, якими б встановлювався економічно необгрунтований тариф на  послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Олешки (м. Цюрупинськ) ТОВ "Комунхоз”. Виконавчим комітетои Олешківської міської ради також не приймалось рішення, в якому б зазначались джерела бюджетного фінансування різниці між економічно обгрунтованим тарифом і встановлених (економічно необгрунтованим).
 
6. Комісія з питань планування, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю Олешківської міської ради у 2015-2016 роках тричі розглядала питання "компенсації різниці в тарифах” і  не рекомендувала їх до розгляду сесії, але за наполяганням керівника Виконавчого комітету Олешківської (Цюрупинської) міської ради дані проекти включались до порядку денного сесій ради.
 
7. Вищевикладені факти вказують на відсутність правових підстав для здійснення видатків Виконавчим комітетом Олешківської міської ради щодо "відшкодування різниці в тарифах” ТОВ "Комунхоз” (ТОВ "КК "Комунхоз”). Так, лише у 2016 році було здійснено таких видатків на суму 1 636 131 грн. (один мільон шістсот тридцять шістьтисячсто тридцять одна гривня).
 
8. Таким чином, комісія робить висновок, що в діяїх працівників Виконавчого комітету Олешківської (Цюрупинської) міської ради пов’язаних із "відшкодуванням різниці в тарифах” у 2012-2016 роках вбачаються ознаки кримінального правопорушення пов’язаного із розтратою (привласненням) майна (бюджетних коштів) шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем (ст. 191 Кримінального кодексу України), яке призвело до нанесення збитків територіальній громади міста Олешки в особливо великих розмірах.
Виконавчий комітет Олешківської міської ради під час підготовки проектів рішень до сесії попередньо не проводив процедури визначені ч. 2 ст. 15 Закону України "Про ціни та ціноутворення”, тому на сесію до голосування виносились проекти рішень з питань щодо "відшкодування різниці в тарифах” ТОВ "Комунхоз” (ТОВ "КК "Комунхоз”) із порушенням чинного законодавства.
 
Висновок тимчасової контрольної комісії ради "По контролю за діяльністю  Виконавчого комітету Олешківської міської ради”:
1) Комісія не змогла провести роботу в повному обсязі у зв’язку з тим що Виконавчим комітетом олешківської міської ради не були надані всі запитувані документи.

2) В діях посадових осіб Виконкому Олешківської міської ради вбачається  штучний, умисний розподіл предмета закупівлі (робіт по монтажу систем зовнішнього освітлення) з метою не проведення публічних прозорих закупівель.

3) Проекти що до реконструкції вуличного освітлення в місті Олешки виконані з грубим порушенням ДБН В.2.5.-28-2006, який діяв на момент проектування і виконання робіт та чинний на теперішній час.

4) Придбані та встановлені вуличні ліхтарі та прожектори є такими які не можливо використовувати для облаштування вуличного освітлення міста згідно чинного законодавства України. Крім того, у договірних відносинах відсутні гарантійні зобов’язання на придбане освітлювальне устаткування.

5) Аналізуючи надані документи що до реконструкції вуличного освітлення в місті Олешки, комісія приходить до висновку, що ціни на вуличні світильники в декілька разів перевищують середньоринкову, під час підписання договорів та реалізації модернізації вуличного освітлення в місті Олешки, міським головою було допущено перевищення владних повноважень. Та вбачается завдання міському бюджету збитків близько 1 000 000 грн.

6) Відсутній передбачений законодавством проекти що до очищення річок Конка та Чайка. Відсутні відомості погодження проектної документації з відповідними державними органами та службами на проведення зазначених робот.

7) Не можливо впевнено стверджувати що такі роботи взагалі були проведені. Але, кошти у розмірі близько 97 032,00 грн. були переведені ПП Гордашевському Я.В. В разі якщо данні роботи мали місце, вбачається порушення екологічного законодавства та завдання шкоди екосистемі.

8) Комісія вважає, що відсутні правові підстави для здійснення видатків Виконавчим комітетом Олешківської міської ради щодо "відшкодування різниці в тарифах” ТОВ "Комунхоз” (ТОВ "КК "Комунхоз”). Так, лише у 2016 році було здійснено таких видатків на суму 1 636 131 грн. (один мільон шістсот тридцять шістьтисячсто тридцять одна гривня).
Таким чином, комісія робить висновок, що в діях працівників Виконавчого комітету Олешківської (Цюрупинської) міської ради пов’язаних із "відшкодуванням різниці в тарифах” у 2012-2016 роках вбачаються ознаки кримінального правопорушення пов’язаного із розтратою (привласненням) майна (бюджетних коштів) шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем (ст. 191 Кримінального кодексу України), яке призвело до нанесення збитків територіальній громади міста Олешки в особливо великих розмірах.

9) Комісія робить висновок про необхідність направлення даного звіту Олешківською міською радою до правоохоронних та контролюючих органів з метою перевірки викладених фактів.

Члени тимчасової контрольної комісії ради "По контролю за діяльністю  Виконавчого комітету Олешківської міської ради”
 
Паламарчук В.В.
Горбань І.А.
Куюн В.В.
Золотаревский К.А.
Зборовський С.В.
Мельников Р.С.

15.02.2017 року                                                                                                             м. Олешки

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

 

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

Олешки: опублікований повний звіт депутатської контрольної комісії

 

 

Цюрупинск Сегодня

 


 

 


 


 


 


 

 



скачать dle 10.6фильмы бесплатно
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

комментарий

BarryDob 21 августа 2020 18:48
[url=https://xn--80aep0abj8c.xn--p1ai/]сайте шаровоз.рф[/url]
  • Нравится
  • 0
Ваше имя: *
Ваш e-mail: *

Подписаться на комментарии

Код: Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: